2013. szeptember 6., péntek

Boldogságos szülinap!

1 év, 40 bejegyzés, 117 követő, 6095 oldalletöltés! 
Gondoltátok volna? Egy éves lett a vidékikonyha blog! 


Köszönöm mindenkinek aki itt van, és olvas, remélem mindig találtok magatoknak érdekességeket! Igyekszem a jövőben (is) sokféle oldalról megközelíteni a vidéki élet szépségeit, a saját termény boldogságát, az egészséges ételek jótéteményét és az alkotás örömét, legyen az csak egy pástétom (ez volt a legtöbbet letöltött recept a blogon!), vagy saját kezű apróságok, amikkel a konyhát, otthonunkat díszíthetjük.

Első születésnapunk alkalmából egy kis játékra invitállak benneteket!

Aki szeretne játszani, annak nincs más dolga, mint vagy egy e-mailben, vagy facebook oldalunkon megírnia a következőket néhány szóban:

Melyik volt a legkedvesebb cikk számodra az elmúlt évben? Miért tetszett? Miért csatlakoztál az oldalhoz? Miről olvasnál még szívesen a blogon?

Nem kell lájkolni sem megosztani semmit, a saját gondolataitokra vagyok kíváncsi néhány szóban! Természetesen nem kötelező mindegyik kérdésre válaszolni, csak ami eszetekbe jut először és szívesen megosztjátok!

Egy véletlenszerűen kiválasztott szerencsés játékos már hagyományosnak tekinthetően Szügyi Szilvi csodálatos kerámiái közül kap egy csomagot, egy másik szerencsés olvasó pedig vidékikonyha ajándékcsomagot kap, melynek tartalma egy óriás (4 decis) vidékikonyha logóval ellátott bögre, egy csomag vidékikonyhás receptkártya, egy tíz íves bevásárlólista tömb és egy vikékikonyhás kitűző!

Képet hamarosan posztolok itt és facebook oldalunkon is! (Jelenleg házon kívül vagyok.)

A játékra a válaszok beérkezési határideje: 2013. szeptember 30. hétfő déli 12 óra

Még aznap megejtem a sorsolást és a nyertesek is kihirdetésre kerülnek! :)

Játékra és nyereményre fel!
Sok szerencsét a résztvevőknek! :)




4 megjegyzés:

  1. Lehet itt is válaszolni a kérdésekre? :)
    Kedvenc bejegyzéseid számomra a recepteket tartalmazók. Gyönyörű képeket készítesz. A szilás bőrös is zseniális. Erről jut eszembe: héjastól daráltad le a szilvákat, vagy előbb meghámoztad?
    Miről olvasnék még? Receptek, receptek, receptek. És ami még eszedbe jut. :)

    VálaszTörlés
  2. Ja, azt elfelejtettem írni, hogy tetszik az új fejléc. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia, természetesen lehet! Köszönöm, hogy jelentkeztél és írtál, bent vagy a kalapban! :)
    A szilvát héjastul daráltam, de volna hozzá két megjegyzésem: a szilva, amiből készítettem elég nagy volt, így nagyon jó volt a gyümölcshús-héj arány. Másik pedig, hogy van egy iszonyú erős turmixgépem, ami gyakorlatilag pépesre darálja még a héjat is. :)
    Tegnap ismét készítettem gyümöcsbőröket, most egy másik fajta, apró szemű szilvából és abban valóban több volt a héj, és így annyira nem lett jó, mint a másik, szóval lehet, hogy ha van lehetőséged, akkor turmixolás után át kellene egy szűrőn passzírozni és csak a gyümölcshúst elteríteni. És kipróbáltam őszibarackból is, ami szintén nagyon finom lett, viszont jóval tovább kellett aszalgatni, mert nagy volt a folyadéktartalma. Azt viszont már turmixolás előtt meghámoztam, így tiszta húsból lett. Vastagabban is kellett teríteni mint a szilvát, mert számítottam rá, hogy jobban össze fog lapulni a száradás végére. De megérte kivárni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Rita a választ! Szeretném én is kipróbálni, de a gyerkőcök részéről oly magas a gyümölcsfogyasztás, hogy soha nincs itthon elegendő. Mondjuk ez nem panasz volt, örülök neki. :)






      Törlés